SORTIDA DIA 22 JULIOL 2018 COLLSUSPINA

BON DIA A TOTOHOM :

PEL PROPER DIUMENGE PROPOSEM ANAR A :  COLLSUSPINA.

ESMORZAREM EN UN LLOC NOU (PER LA PENYA) QUE ES DIU **RESTAURANT LA  BUFA **.  ESTÀ SITUAT PELS DE LA CURTA HI MITJANA A 2 QMS. ABANS D'ARRIBAR A COLLSUSPINA.   HI PELS DE LA LLARGA SON DOS QUILETRES DESPRES DEL TRENCALL DEL POBLE DIRECCIÓ MANRESA.

ELS TRES RECORREGUTS SERÀN:

CURTA = Manresa, Sant Fruitós de Bages, Agafar Ctra. direcció Moià, Calders, Moià i el Restaurant La                     Bufa.                                                                                                                                                MITJANA = Manresa, Sant Fruitós de Bages , Artés, Horta d'Avinyó, Avinyó, Santa Maria d'Oló, Santa                        Maria de L'Estany ,  Moià i agafar direcció Vic hi 2 qmls abans de Collsuspina a l'esquerra                          trobareu el Restaurant La Bufa .                                                                                                    LLARGA =  Manresa, Sant Fruitós de Bages, Torruella de Baix, Artès, Hosta d'Avinyó, Avinyó, Santa                            Maria d'Oló, Fontfreda, Santa Eulália de Riuprimer , Urbanització La Muntanyola, Collada de                    la Pullosa , pasem de llarg el trencall del poble de Collsuspina hi a 2 qmls. aprox. hi a la dreta                  Restaurant La Bufa  .

La previsió del temps per aquest cap de setmana proper no es gaire bo (marca pluja en diferentes meteos consultades)...

Els recorreguts tindram aproximadament 74 qmls. la curta, 94 la mitjana i 103 qmls la llarga.

Aixó si els desnivells variaran un xic.-------------  Bona setmana.