En Josep Oro el vaig conèixer al 1999 a Sant Joan de les Abadesses en la brevet de 300 km, que vàrem fer amb en J.Julia i el meu pare, desprès d´ això vàrem fer un grupet amb la gent de Granollers i junts van recorre les carreteres de Catalunya en la de 400 km, vingueren altres anys i altres brevets , altre gent , però en Josep sempre ens acompanyava amb el seu peculiar estil de pujar, parlàvem de la família , dels radis de Manresa, de Paris...
Ens trucava per saber com havia anat la Paris-Brest, per felicitar el pare per la Madrid-Gijon...
Al llarg de tots aquest anys mai vaig sentir d´ell una paraula mes alta que un altre i em va demostrar que era una bellisima persona ....
Hi ha una dita que diu que a una persona es pot tardar un minut en coneixela i tota una vida en oblidarla....ell era una d´ aquestes persones..
Que en el lloc on estiguis hi hagi amples carreteres i meravellosos ports de montaña on puguis disfrutar del teu esport ....
Serveixi aquest últim parref també per l´andalus que ens va animar al llarg de tota una Madrid-Gijon (1era.) i que es va deixar la vida en una brevet de 400 km...
No pots publicar nous temes en aquest fòrum No pots respondre a temes en aquest fòrum No pots editar els teus missatges en aquest fòrum No pots esborrar els teus missatges aquest fòrum No pots votar a les enquestes en aquest fòrum